STUDIOSTYLO

 

your partner for the future

 

 

 

 

 

 

Twoje korzyści z Google Adwords

 

+ Optymalna przestrzeń reklamowa

+ Orientacja regionalna

+ Elastyczne dostosowanie

+ Pełna kontrola kosztów

+ Profesjonalne doradztwo

+ Regularne sprawozdania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasi specjaliści posiadają certyfikat kwalifikacji indywidualnej Google Adwords

 

 

 

 

E-MARKETING to promocja produktów i usług prowadzona on-line, przy zastosowaniu rozmaitych narzędzi marketingu internetowego. Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.

 

Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

 

Aby prowadzić skuteczny marketing w wyszukiwarkach koniecznie należy dokonać optymalizacji serwisu WWW oraz przeprowadzić analizę efektywnych słów kluczowych. Sekretem skutecznej optymalizacji serwisu jest dobór odpowiednich słów kluczowych, przy czym frazy te powinny być zgodne z tym, czego szukają w sieci użytkownicy.

 

 

 

 

 

 

 

GOOGLE ADWORDS

Od 2008 roku mamy do czynienia z reklamą Google AdWords. Kampania reklamowa w wyszukiwarce Google pozwala na natychmiastowe obserwowanie wyników przeprowadzonych działań. Dzięki temu jest bardzo skuteczna. Za reklamę płaci się dopiero po tym jak osoba wyszukująca konkretną treść w Internecie kliknie na reklamę, która pojawiła się po wpisaniu danego słowa kluczowego w okno wyszukiwarki. Wyświatlanie reklam jest bezpłatne.

Reklama Google AdWords jest przygotowywana w formie kampanii reklamowej. Każda kampania to określony budżet, określone słowa kluczowe, grupa docelowa oraz indywidualne hasła reklamowe. Reklamy mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google, sieci partnerskiej, również w formie reklamy graficznej lub video.

Oprócz budowy nowych kampanii, oferujemy również optymalizację istniejących kampanii AdWords na wszystkich obszarach systemu Google m.in. Sukces reklamy naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową.

 

Pakiet startowy - idealne WEJSCIE

Pakiet ten polecamy wszystkim tym, którzy nie korzystali z usługi Google Adwords. Na start otrzymasz od nas kupon na reklamę w wyszukiwarce Google na kwotę 350 zł, który pozwoli Ci na wypróbowanie jednej z najlepszych możliwości zaprezentowania swojej oferty w sieci.

 

Dzięki innowacyjnemu systemowi zawsze masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami. Możesz również uzyskać szczegółowe raporty miesięczne - bez dodatkowych kosztów. Nasz zespół doświadczonych specjalistów podejmuje niezbędne środki, zgodnie z najnowszym stanem wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach, aby optymalizować działania zmierzające do osiągnięcia

AdWords ™ Optymalizacja

Masz już konto Google AdWords i chcesz poprawić lub rozwinąć możliwości działania usługi?

Po analizie konta przez naszych specjalistów Google AdWords, tworzymy indywidualną ofertę dla Ciebie w celu optymalizacji kampanii AdWords, grupy reklam i słów kluczowych.

 

Optymalizacja AdWords obejmuje kilka kroków:

  • Szczegółowa analiza konta
  • Dopasowanie tekstów reklam do grupy docelowej
  • Optymalizacja i rozszerzenie listy słów kluczowych
  • Optymalizacja stawek słów kluczowych
  • Usunięcie nieefektywnych i drogich słów kluczowych
  • Optymalne nakierowanie na region działania kampanii
  • optymalizacja śledzenia konwersji

 

 

Korzyści z optymalizacji kampanii AdWords

  • bardziej efektywne wykorzystanie budżetu
  • wykorzystanie oszczędności uzyskanych z optymalizacji
  • Zwiększenie kliknięć i współczynnika konwersji
  • szczegółowe raportowanie kluczowych wskaźników wydajności (przed / po)
  • optymalna pozycja

 

Po optymalizacji konta AdWords zalecamy profesjonalne zarządzanie kontem. Tylko wtedy można zagwarantować długotrwały sukces. Właściwa optymalizacja jest warunkiem, aby zapewnić maksymalną wydajność i efektywność swoich reklam, zysk z budżetu, a zatem tanie pozyskanie nowych Klientów.

 

W większości przypadków po optymalizacji koszt za kliknięcie (CPC) spada, wzrasta klikalność(CTR) reklam oraz ilość wyświetleń słów kluczowych.